Vysátí/luxování interiéru
Výkonnými vysavači odstraníme veškerý prach a hrubší nečistoty z očalouněného interiéru, do čehož jsou zahrnuty sedačky, čalouněné výplně dveří, podlaha a zavazadlový prostor, včetně podlahových koberečků a gum.
Tepování interiéru
Provádí se následně po vysávání pomocí profesionálního tepovacího stroje, za použití speciálního přípravku, kterým se vlhkou cestou odstraňují zbytky prachu, nečistoty, zašlá špína a skvrny z čalounění. Na požádání zákazníka provedeme i tepování stropu interiéru.
Čištění a ošetření plastů interiéru
Nejprve speciálním přípravkem zbavíme plastové části interiéru od prachu, mastnoty a jiných nečistot a následně je ošetříme přípravkem na oživení plastů, které obsahují vonnou přísadu.
Ošetření kožených sedaček a čalounění
Kožená sedadla a ostatní části potažené kůží se jemně ale pečlivě očistí, aby na povrchu nezůstal prach a nečistoty. Po oschnutí se do kůže vetře speciální přípravek na přírodní bázi, který se do ní vpije, ošetří ji, zvláční a oživí vzhled. Přípravek sám o sobě není mastný, takže sedadla nemohou znečistit oděv. Po pár minutách se všechny kožené části otřou speciálním hadříkem na kůži pro případ, že by se v některých místech celá vrstva naneseného přípravku nevpila do kůže. Používáním tohoto přípravku se zabrání stárnutí kůže, a tím i jejímu praskání.
Vyčištění oken
Nejprve se všechna okna umyjí a odmastí a potom se postupně čistí zevnitř i z venku pomocí speciálního krému, který nezanechává na oknech šmouhy. Vyčistí se i znečištěné okraje na horní části dveřních oken, viditelné při jejich stažení.
Dezinfekce ozonem
Generátor ozonu postavíme na nejvyšší možné místo ve vozidle (obvykle na sedačky nebo středový panel). Uvnitř vozidla nesmí zůstat žádné osoby, zvířata ani rostliny. Nastavíme vnitřní cirkulaci vzduchu. Otáčky ventilátoru vozidla nastavíme na malou rychlost. Pro zachování suchého výparníku vypneme klimatizaci. Uzavřeme všechny okna a dveře. Nastavíme časovač přístroje na 30-60 minut dle velikosti vozidla a opustíme prostor. Po vypnutí přístroje otevřeme všechny dveře a necháme vozidlo 15-20 minut vyvětrat před tím, než ho začneme používat. Více o ozonu v horní záložce menu Ozon
Ruční mytí karoserie automobilu Detailerem a voskování karoserie
U ručního mytí auta postupujeme od shora dolů. Před samotným procesem poskládáme utěrky z mikrovlákna do čtverce. Na auto aplikujeme rozprašovačem detailer – bezvodé mytí a vosk v dostatečném množství z 15 cm vzdálenosti, postupně vždy jen na 1 díl automobilu. Aplikujeme detailer – bezvodé mytí a vosk i na jednu stranu utěrky a tou povrch následně očistíme velmi jemnými pohyby a doleštíme druhou utěrkou. Detailer umožňuje ruční umytí automobilu bez použití vody. Je vyroben tak, aby bezpečně odstranil nečistoty a kontaminace z povrchu bez poškození a nebo poškrábání lakovaného povrchu (suché mytí). Jakmile se nastříká na povrch, dokáže zvednou + emulgovat nečistoty od povrchu, které obalí přísadami a mazivy a tím zabrání poškrabání povrchu. Poté se můžou nečistoty snadno odstranit pomocí speciální utěrky a za použití přesně určené stírací technologie.
Odstranění zaschlého hmyzu a odstranění asfaltu.
Po nastříkání přípravku na odmuškování nebo odstranění asfaltu na povrch přípravek okamžitě rozpouští jakékoliv znečištění od hmyzu, asfaltu, téru, lepidla a jiných silničních kontaminací. Díky okamžitému rozkladu kontaminace a zbytků lepidla nedochází k poškození povrchu laku nadměrným třením při setření mikroutěrkou.
Korekce laku a voskování karoserie automobilu
Lesk jako z autosalonu nového auta? Korekce laku je zřejmě nejvyhledávanější slovíčko v celém světě. Koneckonců, kdo nemá rád lesklé věci? Myslíme na korekci laku jako na proces o třech krocích. Samozřejmě, každý krok funguje samostatně, ale když jsou všechny kroky vykonány najednou, buďte si jisti nejlepším výsledkem. Většina lidí ihned po mytí (1krok) voskuje (3krok), ale zapomíná zde na kvalitu laku. Voskování sice odstraňuje povrchové nečistoty, ale nikdy nedosáhnete lesku jako v autosaloně u nového vozu. Proto nabízíme profesionální korekci laku (2krok), která dokonale vyčistí hloubkové nečistoty z laku, odstraní se oxidace, nečistoty a staré zbytky chemikálií z laku = Dosáhnutí lesklého a hladkého efektu jako u nového vozu. Při pravidelném voskování, doporučujeme 2 x ročně, je lak stále zakonzervován a prodlužuje se jeho životnost a svěžest. V tomto případě klesá hodnota auta mnohem pomaleji. Nabízíme také tvrdé vosky Collinite.
Oživení a ošetření vnějších plastů
Po vyčištění plastů ať už vnitřních či vnějších většinou zjistíme, že jsou vybledlé, poškrábané nebo fádní. Přímo vyžadují zásah, který by zamaskoval nedostatky způsobené neopatrným zacházením nebo zestárnutím a vrátil jim svěžest, nový vzhled a lesk. Aplikujeme tekutý renovátor, který si poradí s osvěžením všech plastů, zamaskuje malé škrábance a má dlouhodobý účinek. Přípravek bude bránit vyblednutí plastů od slunce a chrání plasty proti povětrnostním podmínkám.
Vyčištění disků
Speciální přípravek v tlakové nádobě nebo rozprašovači naneseme na disky a necháme působit. Těžko dostupná místa dočistíme kartáčkem a následně setřeme mikrovláknovou utěrkou. Odstraní se i usazený brzdový prach a disky budou nádherně lesklé a ošetřené.
Ošetření pneumatik
Po vyschnutí pneumatik aplikujeme rozprašovačem nebo štětcem super leštidlo pneumatik na pneumatiky kolem dokola celého obvodu. Přípravek okamžitě poskytuje tmavý, mokrý lesk, dlouhodobě impregnuje a navrací sytě černou barvu. Navíc odpuzuje nečistoty a zabraňuje špinění.